30 Aralık 2022 Cuma

Esenyurt Ariston Kombi Servisi

Esenyurt Ariston Kombi Servisi 

Tamir - hatta yeni bir şey satın alıyor? Çamaşır makinesi, buzdolabı veya fırın tuhaflıklar olsun tüketicilerin sık sık merak ediyorum. Servis teknisyenleri eğitimli işini bilen olmalı.

Kendi makinelerine ne oldu Alfred Gassner, tarafından bir klasik olarak kabul edilir: Zor garanti süresi vardı davul ruhu üzerindeki volan verdi Gassner müşteri hizmetleri-info.de için internet forum
bildirdi. Bir hafta sonra, servis teknisyeni geldi. Onarım için yaptığı tahmin: 273.45 EUR. "Makinenin orijinal fiyatı da 400 euro," Gassner diyor. "Bauknecht müşterileri rahatsız ediyor biliyorum




Ariston buzdolabı kombi beyaz eşya servisi Esenyurt
Esenyurt Ariston Servisi

 Ayrıntı için tıklayın
Ne arızalı çamaşır makineleri ile daha yararlıdır? Onarım ya da yeni aynı şeyi satın alıyor? (Fotoğraf: AP)
Tamir - ya da hemen çöpe ve yeni bir şey satın alıyor? Bu birçok tüketici çamaşır makinesi üzerinde grev,
buzdolabı kapı contası sızıntı veya fırın motor düzgün ısıtma olmayan bir sorudur. Kim hizmet çağrısı için, genellikle cebine derin kazmak gerekir, bu onarım değer pek değil. Böylece, buzdolabında aydınlatma basit yedek Tüketici Örgütleri (VZBV) Federasyonu bir Pazar Araştırması gösteren 135 avroya kadar mal olabilir. Önemli ölçüde daha ucuz hale hizmetleri de vardır.

Fiyat aralığı nedir?
Bölümünde, büyük: ev aletleri şirketin hizmet için Küppersbusch SPI-ücretsiz müşteri hizmetleri olarak VZBV üç kez Onarım göre Keramikheizzone değişimi için soba gerekli. Aynı şey diğer onarımlar için de geçerlidir. Sabit fiyatlarla olmadan faaliyet şirketler için, marjı daha da büyük olabilir. "Bazı müşteriler hizmetleri tamamen maliyeti hakkında sessiz," VZBV gelen Tanrı Nico dağ diyor.


Böylece, tüm fiyatlarla elektronik perakendecisi Media-Saturn piyasa araştırması vardı. AEG ve Miele çağrı saatte oranları ve yolculuk için herhangi bir ek maliyet. Beton tamir fiyatları, iki şirket bir şey söylüyorlar. "Eğer ne olacağını bilmiyorum bu yana bir" Tüketici Bavyera Petra von Rhein açıklar. Şüpheniz olduğunda, bunun bir sürü var: "Benim çamaşır makinesi için maliyet tahmini 470 € tutarında," bir Miele müşteri internette yazıyor. "Ne bir araya geldi orijinal fiyatı yaklaşık on iki yıl önce."

Neden bu farklılıklar vardır?
Bu ücret kalmış, Reinhard Sperling, Bauknecht-anne jakuzide müşteri hizmetleri müdürü diyor. Onun şirket metal sanayi tarife göre müşteri hizmetleri çalışanlarına ödeme. Personel giderleri yüzde 20 varan bu nedenle ücretsiz bir hizmet daha yüksektir. Buna ek olarak, sadece orijinal yedek parçalar kullanılmalıdır. Hangi genellikle ücretsiz hizmetler kullanılmak üzere olan kopyaları, daha pahalıdır. "Ama hayat çok daha uzun için," Sperling diyor.

Tanrı Dağı karşı tüketicinin korunması için müşteri hizmetleri yüksek maliyetidir "şok fiyatlar." Onlar bir onarım müşterileri önlemek gerekir: "Şirket onarmak istiyorsanız, aynı zamanda yeni ekipman satmaz." Kundendienstler Sparrow reddeder. 10 000 Onarım her ay kendi müşteri hizmetleri öldürmek aleyhine. Ama Sparrow olduğunu ekarte etmez "satış ön planda onarım aldığı sektöründe karası."

Sabit fiyatlarla hiç izin veriliyor?
Daha fazla müşteri onarım hizmetleri paketleri ile çalışıyoruz. Pek çok tüketici, bu bir sıkıntı. "Bazen evet sadece küçük bir şey kırdı," Ren Petra Verbraucherschützerin diyor. "Ama sonra bütün paketi genellikle kaynaklanmaktadır." Müşteri hizmetleri personeli önceden net ücreti ne kadar yapmak gibi Yasal olarak, bu sürece iyi oldu.

Toplam tutarı beyaz eşya üreticisi Bosch-Siemens göre ", tamir öncesi fiyat kesinlik ve netlik fiyat" müşteri verecektir. "Tüketici fiyat doğruluğu," Bauknecht insan Sparrow diyor. Onun durumumda daha iyi çalıştı her saat için ücret fiyatları ile daha ", vakaların yüzde 80'inde" paketi ile müşterilerine sunmak olacaktır.

Ne müşteriler için dikkat etmeliyim?
Bu onarım masrafları, tüketici savunucuları Gottsberg tavsiye tam olarak ne telefonda sormalısınız. Önemli özellikle ve denetim maliyeti seyahat edilir. Telefonda aygıt adını hazır ve tam olarak sorunu açıklamalıdır. Bu muhtemelen teknisyen ikinci bir sürücü kaydeder - yine bir yedek parça almak zorunda belki de.

Fabrika müşteri hizmetleri çok pahalı olan, ucuz bir yerel ustalar bulmak için deneyebilirsiniz. Ayrıca, gerektiği gibi, ancak, önceden fiyat hakkında konuşmak. Nadiren kadar uzlaşmacı müşteri hizmetleri göstermek için Michael öğrencilere nasıl. Üç yıl sonra onun grev hakkında Bosch Kühlkombination. Müşteri hizmetleri, Web üzerinde öğrenci raporları, tamir, şirket ücretleri aldı: "Ancak, proforma fatura üzerinde ben gülümseme vardı birimi onarmak için 900 € 1035 avroya mal oldu."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder